اگر یک خواننده ی معمولی باشید این مطلب من که در مورد بازاریابی اینترنتی است فقط 15 ثانیه از توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.
شاید شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و توییتر از نظر ما خلاقانه ترین ابزارهای اجتماعی کنونی باشند؛ اما موسسان آن ها این چنین تصور نمی کنند. ایوان ویلیامز یکی از بنیانگذاران توییتر چنین نظری در این باره دارد: "این که مردم از این رسانه ها استفاده می کنند به این معنی نیست که این رسانه ها همان چیزهایی هستند که آن ها می خواهند؛ دقیقا مثل این است که مقداری فست فود مضر جلوی مردم بریزیم و آن ها این مواد را بخورند و ما این گونه نتیجه گیری کنیم که این همان چیزی بود که آن ها می خواستند."
در طی ماه گذشته مجلس سنا لایحه ی به اشتراک گذاری اطلاعات و امنیت سایبری را تصویب کرد، لایحه ای که پس از سال ها بحث و جدل در مورد ماهیتش، اکنون با اسم دیگری(CISA) به تصویب رسیده است...
کارآفرینان در طول راه اندازی کسب وکار خود تجربیات بسیاری بدست می آورند، با خواندن وبلاگ های آن ها می توان همان میزان تجربه را کسب کرد. میزان اطلاعات و بصیرتی که از این منابع بدست می آیند، ...
برخی از بزرگ ترین لحظات تاریخ بشر توسط هوش هیجانی ایجاد شده اند. هنگامی که مارتین لوترکینگ جونیور در مورد رویای خود سخن می گفت، زبانی را انتخاب کرده بود که سخنانش را به قلب مخاطبان پیوند ...
آیا می توانیم به اینترنت که تبدیل به سلاحی برای دولت ها شده است اعتماد کنیم؟ پس از نشسست یک روزه در برازیلیا، مذاکره کنندگان از کشورهای برزیل و اروپا قراردادی برای ذخیره یک کابل فیبر نوری ...
پیتر تیل بنیانگذار پی پال معمولا جامعه ی فناوری را برای استفاده از بزرگ داده ها ترغیب می کند. هرچند او تنها کسی نیست که این کار را می کند، ولی گویی بسیاری از شرکت ها هنوز این پیام را به ...
سازمان سیا و پنتاگون برای اولین بار در سال ۱۹۸۰ شروع به آزمایش هواپیماهای بدون سرنشین کردند. هم اکنون دارپا (سازمان پروژه های تحقیقاتی پیشرفته ی دفاعی) و ارتش ایالت متحده، سیستمی با عنوان ...